LLL 4.0 Hogyan alakítja át a digitalizáció az LLL stratégiákat?” című 17. Nemzeti és nemzetközi lifelong learning konferencia
![LLL 4.0 Hogyan alakítja át a digitalizáció az LLL stratégiákat?” című 17. Nemzeti és nemzetközi lifelong learning konferencia](https://fti.ppk.elte.hu/media/1e/1f/a6c45dc0a142e518e39678bcc257efd99b64ae00d60c4d0ce5ed5349256e/digitalis-oktatas-thumb.png?v202209270307)
A konferencia módszertani újdonsága volt, hogy a Mellearn konferenciák történetében először az ELTE PPK Felnőttképzés-kutatási és Tudásmenedzsment Intézetének kezdeményezése nyomán hallgatói szekció gazdagította a programot, amelynek keretében az ELTE PPK első éves emberi erőforrás mesterszakos, nappali tagozat hallgatói a „Felnőttképzési szolgáltatások” című kurzus keretében kidolgozott innovatív projektmunkájuk poszter formájában történő megjelenítésével elnyerték a konferencia hallgatói szekciójában való előadás lehetőségét. A papíralapú poszterek hamarosan kiállítjuk az intézet folyósóján.
Oktatói előadások:
- Fábri György levezető elnöke volt a „Digitalizáció, tanulás: lehetőségek és korlátok” c. kerekasztal beszélgetésnek.
- D. Babos Zsuzsánna: Felsőoktatási hallgatók társadalmi részvétele – önkéntesség az ELTE PPK hallgatóinak körében
- Kraiciné Szokoly Mária: Szcenáriók az oktatás-képzés és a munkaerőpiac kapcsolatáról három dokumentum fényében
- Mandel Kinga Magdolna: A székelyföldi otthonoktató-tanuló közösség kihívásai és megoldásai az LLL 4.0 korában
Hallgatói előadások
- Berecz Nikolett: Iskola előtti pedagógusok mentálhigiénés támogatásának lehetőségei és korlátai (EETM N)
- Lukács Andrea: A tudásmenedzsment, tanuló szervezet és a munkahelyi keretek között megjelenő összefüggéseik és jelentőségük az LLL kontextusában. Két esettanulmány eredményei (doktorandusz)
- Tóth Czibor Laura: A vezetői és dolgozói beszédtechnika hatása a szervezeti hatékonyságra (EETM 2020)
- Gróf Henrik Balázs: A Fáy Digitális Oktatási Program – Hogyan született a pandémiás krízishelyzet egyik edukációs sikerprogramja? (ANDM L)
- Dunás-Varga Ildikó: Képzettség és foglalkoztatottság – a nyílt (?) munkaerőpiacon (doktorandusz)
- Horváth Sára: Intellektuális képességzavarral élő személyek jogainak támogatását befolyásoló tényezők (doktorandusz jelölt)
- Molnár Attila Károly: Börtöntanulás – andragógiai szemszögből (doktor jelölt)
Hallgatói poszterszekció
- Posztercsoport 1 (emberi erőforrás tanácsadó MA nappali tagozat): Kommunikációs tréning bemutatása: Róka Luca, Bury-Pravotinszky Lili, Csák Adrienn, Fülöp Antónia, Baranyai Júlia
- Posztercsoport 2 (emberi erőforrás tanácsadó MA nappali tagozat): Kiégés megelőzés és stresszkezelő tréning pedagógusoknak: Finy Krisztina, Dalotti Anna, Forrási Boglárka, Korodi Stefánia, Varró Vince
- Posztercsoport 3 (emberi erőforrás tanácsadó MA nappali tagozat): ÖKOffice: Fias Petra, Jankovits Hanna, Oláh Fruzsina, Tóth Boglárka
- Posztercsoport 4 (emberi erőforrás tanácsadó MA nappali tagozat): Hatékony együttműködés home office és hibrid munkarend idején - együttműködést segítő innovatív tréning munkacsoportok számára: Buglyó Emese, Horváth Fanni, Pásztor Katalin, Mohos Edina